Didelė dalis mokinių dalyvavo edukacinėje programoje „Tiksliųjų mokslų populiarinimas, Lietuvos mokymo įstaigose, pristatant tiksliųjų mokslų ir technologijų pagrindu sukurtas sistemas – virtualios realybės sistemas, dirbtinio intelekto galimybes”. Šios programos tikslas – skatinti mokinių susidomėjimą tiksliaisiais mokslais, remiantis STEAM programos metodika ir aukštosiomis technologijomis. Edukacinė programa yra parengta atsižvelgiant į Europos Kosmoso Agentūros (ESA) ir Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos (ŠMSM) mokymosi gaires. Edukacijos metu mokiniai pirmiausia susipažino su dirbtinio intelekto galimybėmis, kuriant vizualinį meną: komandos susikūrė savo vizualinio meno pavyzdžius ir 360 vaizdo aplinkas. Vėliau virtualios realybės stimuliacinės 360 vaizdo formato kelionės metu „teleportavosi“ ir apžiūrinėjo Saulės sistemos planetas ir “Space guy” (“Kosmoso Vaikis”) komandos sukurtas 360 aplinkas. Smagiausia buvo, kai, sėdint ant pripučiamų kamuolių „kosminės kapsulės“ viduje, pasijautė antigravitacija ir disbalansas.
Nuotraukos S. Valutienės, G. Gedvygo, A. Gedvygienės, N. Bružaitės